Vaken?

Jag måste försöka hålla mig vaken ett tag till, men det är inte lätt då ögonlocken faller igen hela tiden.. Jag har iallafall tänkt gå ut och kratta lite på gården (även om mina fötter gör ONT), och sen ska jag kanske hänga tvätt om jag hinner innan det är dags för mig att sova. 01.30 ringer väckarklockan och eftersom att jag ska jobba på två olika ställen imorgon så är det nog bäst att jag sover så mycket jag kan..

Jag kommer troligtvis inte att ha tid över till bloggen förrän tidigast lördag (kan bli måndag innan jag har tid över) så det är väl lika bra att skriva här att det blir ett par dagars uppehåll :) Nu ska jag he mig ut i solen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0