Tisdag!

Nu så är det tisdag och imorgon är det onsdag och sen så är det äntligen torsdag :) Idag så har jag inte gjort så mycket, jag har tvättat lite kläder och sen så har jag varit och druckit kaffe och busat med Gustav. Jag och Vickis ska till stan imorgon så då blir det lite shopping och lunch och eftersom att Gustav är med så kanske det blir ett besök på gubbdagis ;)

Nu måste jag springa ner i källaren och elda, byta i tvättmaskin och duscha så jag har inte tid att skriva här nu, men jag ska försöka hinna uppdatera lite imorgon och sen så måste jag visa en gullig bild som jag tog på Gustav idag :) Jag har inte sladden till datorn här just nu och jag orkar inte hämta den heller, så just nu får ni nöja er med en gammal bild på min lilla granne Gustav :)



Hoppas att alla får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0