Lördag

Nu så är det lördag och jag är ledig till 07.30 imorgon så idag ska jag lata mig och ta det lugnt.. Eller ja, jag tänkte baka bullar och sen pyssla lite men jag ska inte göra så mycket mer än så. Ikväll så blir det middag i stan med min älskling och sen så ska vi hyra film till ikväll :) Det ska bli skönt att få prata lite med Jonas utan att det sker via mobiltelefon, har saknat det nästan hela veckan.

Sita var tokig då jag kom hem och hon skällde som ett tok och då jag släppte ut hon så blev hon nog lite förvånad då hon såg att det var snö ute, för det kom ett litet "uuurw" från hon och så tittade hon på mig. Jag blev också lite smått förvånad då jag slutade jobba och blev tvungen att sopa av bilen. Jag trodde att sommaren var nära, och väderprognosen såg ju så lovande ut, det skulle ju vara jättevarmt imorron och på måndag, men det har dom ändrat på nu..

Nu ska jag gå ner och börja baka bullar, kommer att få besök av några kusiner nån helg framöver och då behövs det massvis med gofika :) Ha en underbar lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0