Ja jag vet att jag är sämst på att uppdatera..

Förra veckan var det full rulle från början till slut och i helgen så har jag varit så slut så jag har inte orkat göra nåt (inte ens sitta vid datorn). Förra veckan så var jag och provbakade på Dahlgrens bageri och det är det roligaste jag gjort på länge. På fredagkväll var jag sååååå slut, men det var det värt för jag hade inte tråkigt en endaste minut. Det gjorde mig ingenting att måsta kliva upp 01.30 på fredagmorgon (natt) och det gjorde mig ingenting att jag trodde det var middagstid vid 12 och jag ville göra natt före 16 :) Den här veckan så ska jag vara där torsdag och fredag och jag hoppas att veckan går fort så att det blir torsdag snart.

Idag så har jag varit till stan två gånger, en gång med Anette och en gång själv och andra gången så skulle jag kolla om jag hade nån garanti kvar på min jävla telefon men det hade jag inte och hon sa att hon inte kunde hjälpa mig, då gick jag därifrån och det var nära att telefonen hamnade i soptunnan..

Höll förresten på att koka över då jag kom hem. Jag blev så arg på att folk inte kan respektera dom som är ute och går och tydligen så kan dom inte läsa heller. Så vitt jag vet så betyder 50 att man ska köra MAX 50 och inte minst 50.. Det enda folk är rädda om är sina körkort men dom tänker inte på allt annat som dom riskerar genom att köra för fort, det är inte satt 50 för att jävlas med folk, utan det är för att det inte är säkert att köra mer än 50 (varken för bilisten eller för dom som bor nära vägen). Hur många olyckor kommer att hända här innan polisen gör nåt? Ringer man dit så får man bara svaret "vi bryr oss, vi har bara inte tid" och det är bara bullshit! Nog har dom tid om dom prioriterar men eftersom att dom aldrig har någon kontroll här så är det ju ingen som sänker hastigheten. Suck, nu har jag nog lugnat mig lite så nu ska jag tvätta lite kläder.

Tänkte också passa på att slänga upp lite bilder från dagens fynd och helgens majbrasa :) Kolla noga på bild ett och två ;)









Idag då vi var till stan så fick dom här två sakerna följa med mig hem :)
Tack för en trevlig stadstur Anette! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0