Internet är tillbaka!

Idag har jag fått använda telefonkatalogen för att hitta telefonnummer för att internet har varit ur funktion. Jag har suttit i telefon i flera timmar och pratat med olika släktingar och fått veta massa intressanta saker, vi ska tillexempel ha släktträff med pappas sida den 18 juni och den 16 juli med mammas sida och sen så är det massa andra saker inplanerat för i sommar så det kommer att bli en riktigt rolig sommar!

Jag känner att jag egentligen borde sitta ute i solen, men jag har liiiite för mycket att göra här inne så jag hinner inte just nu. Sen så ska jag fara till bygdsiljum och hämta ut ett paket som har kommit och det ser jag fram emot :) Det känns typ som julafton. Det är mitt paket från
Kakburken som har kommit :)

Nu ska jag fixa lite här på kontoret, har massvis med saker att göra och nu när jag har kommit igång så är det bäst att inte sakta ner tempot..

Ha en trevlig solig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0