Godnatt

Nu har jag fyllt på spolarvätska i bilen och så har jag krattat lite på framsidan av huset så nu ger jag upp för idag. Jonas jobbar em och det är inte säkert att han har kommit hem innan jag ska stiga upp men förhoppningsvis hinner jag se han innan jag ska fara iallafall :)

Nu är det vår på riktigt för Sita ville inte komma in.. Jag försökte tillochmed locka med godis men hon bara suckade och tittade åt ett annat håll. Tillslut så sa jag till hon på skarpen att hon skulle komma in och då lyssnade hon och kom, men då ville hon ju ha godisarna jag försökte locka med tidigare (och det fick hon). Hon är så söt :)

Nu säger jag godnatt! vi ses sen nån gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0