Vilket vackert väder!

Jag kom hem från jobbet vid nio och då ringde jag och bjöd ner grannen för vi hade sagt att vi skulle grilla korv eller nåt nere vid bäcken och eftersom att det var min idé att vi skulle grilla så var det jag som fick gå upp ett spår till grillringen och det var fasen inte lätt. Snön nådde ovanför knäna på mig och jag höll på att ge upp många gånger och då jag kommit mig fram så sa Jonas att dom skulle fara och köpa fläsk så att vi kunde göra kålbullar¨, så då var det bara att fortsätta skotta och få fram grillplatsen, men det gick bra även om det tog tid. Sen så gjorde vi kålbullar och satt ute i solen och tittade på skotrarna som brummade förbi. Jag kommer att ha ordentlig träningsvärk imorron det är ett som är säkert.. Mina lår säger redan aj och imorgon är det dax för ett besök hos sjukgymnasten så jag hoppas att träningsvärken inte blir så hemsk.


Nu ska jag väcka han som sover och sen ska vi till Bursiljum på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0