Träningsvärk!

Igår så var jag med jobbet till Boda borg och det var skitskoj (och vi vann), men redan i morse så kände jag att träningsvärken var på gång. Halv tolv så for jag till sjukgymnasten och tränade lite och jag ska nog dit igen på fredag. Det var kul och jag körde på i över en timme så ni kanske kan gissa hur min kropp kommer att känna sig imorgon? Jag känner redan att det kommer bli en tung dag, men det är bara att bita ihop och köra på.

På lördag så är det ju loppis på Allégården och jag hoppas att det kommer mycket folk. Jag håller på och bakar för fullt och samtidigt så planerar jag inför morgondagens bak (med barnen). Nu ska jag gå ner till köket.

Ska försöka hinna skriva mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0