Onsdag

Kom hem från jobbet vid halv nio tiden och då åt jag lunch, eller frunch kanske låter bättre? Jag åt min andra frukost :) Nu så har jag eldat och startat en tvätt och nu så ska jag ta bilen och fara till Burträsk för att träna lite på sjukgymnastiken och sen ska jag handla inför morgondagen då jag ska baka med barnen igen, men jag vet inte vad jag ska baka med dom den här gången. Jag kan inte bestämma mig. Funderar på rulltårta men jag har aldrig gjort det förut så jag vet ärligt talat inte hur det skulle bli i slutändan. Hur lång tid tar det och vad behöver man på dig? Jag tror att jag vill göra nåt som är ganska enkelt för jag gissar att jag kommer att vara ganska slut, ska ju jobba dagtur först.

Snart är det helg igen och jag ska jobba hela helgen. Slutar 08.00 på måndag och 13.00 ska jag vara på utbildning i stan. Jag kommer ju att vara som en zombie men det är smällar man får ta, för sen så har jag övernattning onsdag till torsdag och på torsdagkväll så hoppar jag på tåget mot Örebro :) Känns som att jag tjatar väldigt mycket om Örebro, men jag börjar känna mer och mer längtan efter mina vänner som jag hade där. Det ska bli så roligt att få se hur Ylvas lägenhet ser ut och det ska bli trevligt att se staden igen, men jag tror inte att jag skulle klara av att bo där nu, för jag skulle nog stressa ihjäl mig.

Nä nu måste jag he mig iväg om jag ska hinna med alla punkter på dagens "att-göra-lista" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0