Jag är en snäll syster..

..så därför länkar jag till min storasysters hemsida www.spokskriva.se :)

Jag sitter och planerar inför morgondagen och har väl tänkt hoppa in i duschen om en liten stund men först tänkte jag passa på att sitta vid datorn nu när internet fungerar. Har också fått i uppgift av Janna att skriva en bra presentation om mig själv till den nya designen men jag vet inte hur man skriver bra saker om sig själv. Vad är intressant att veta om mig? Så fort jag ska skriva nåt om mig själv så for jag hjärnstillestånd..


Har förresten tagit mig tid att ta kort på mina nya ljuslyktor så jag tänkte visa er hur dom ser ut :) Jag är jättenöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0