Huvudvärk!

Jag har jätteont i huvudet idag. Det blev sent igår för jag följde med min älskling till kalvträsk då han skulle lasta upp. Då vi var påväg från kalvträsk så kunde jag inte hålla ögonen öppna så jag hoppade av i Burträsk och for hem, det tog väl typ 2 sekunder och sen sov jag. Klockan åtta ville sita ut för då hade hon spytt i trappen, så då var det bara att lämna sängen och börja torka.. Sen somnade jag om igen och då jag vaknade hade jag världens huvudvärk och den har hållit i sig till typ nu. Tog en alvedon och *poff* så var den borta.

Igår då vi var påväg mot avlägget så säger jonas: "I den här kurvan mötte jag en tant med fötter... asså hon gick.." :)

Nu så ska jag fixa lite och sen så måste jag till stan med lönerapporten och så tänkte jag fixa lite annat också :)

Hoppas att alla får en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0