Hemma!

Det blev en lång dag på stan och jag hittade det jag sökte efter och nu är presenten till lillasyster färdig :)
Håller på och stökar lite i köket (men tar en kort paus nu) och sen så ska jag försöka ta mig upp tidigt imorron, för jag har massa saker som måste göras innan jag ska fara på jobbet. På fredag så ska vi till Umeå och kolla lite och det ska bli intressant :)

Sita blev jätteglad då jag komme hem, hon hoppade och studsade och det såg ut som om hon hade tänkt ge mig en puss men det ville inte jag. Nu ligger hon och snarkar och så for jag rör på mig så slutar hon snarka för att kolla vad jag gör och om jag har tänkt gå härifrån :) Hon är en stalker men det gör ingenting, det blir ju mindre ensamt så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0