HELG!

Igår så slutade jag jobba kl åtta och jag var så trött och slut så jag la mig för att vila lite och det blev ca tre timmar och sen så bakade jag med barnen och sen så gjorde jag fiskgratäng och sen så tittade jag lite på tv och sen gick jag och la mig. Somnade vid ett och sen sov jag ca 11 timmar och det behövdes. Min huvudvärk som funnits här i tre dagar är nu borta och jag känner mig piggare än förut :)

Ikväll så ska vi äta på kungsgrillen och sen så ska vi handla lite inför morgondagen då det äntligen är dags för sparkfesten här i byn (men jag tror inte att det går så bra att sparka så vi ska gå). Jag har planerat vad jag ska göra och jag tror att det kommer att bli supergott! Sen på söndag så kommer Jonatan och Sara hit till norr och det ska bli roligt att få träffa dom igen :)

Igår så köpte jag några nya ljuslyktor och dom är skitsnygga (självklart var dom på rea) och jag ska ta och visa er hur dom ser ut lite senare. Nu ska jag göra lite annat och snart kommer Jonas hem till mig och vovven och nu är det helg så ni får vi vara tillsammans alla tre :)

Ha en trevlig dag och helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0