15/3-2011

Idag är det två år sen vi förlovade oss och idag skulle min älskade pappa ha fyllt 62 år. Slutade jobba 08.00 så den här dagen kommer att gå fort för det är mycket som ska göras och lite tid, men det ska gå. Halv fyra ska jag vara hos läkaren och sen ska jag hem och göra middag till min älskling :)

Idag så kom jag fram till att det är jäkligt bra att ha en kalender att skriva allt i, för annars hade jag nog glömt bort mer än hälften. Imorgon måste jag till stan och sen på torsdag så kommer Cissi hit och vi ska diskutera tårtor och sen på kvällen är det dax att baka med barnen igen. MEN först så är det tisdag och det ska bli en bra tisdag så det är nog bäst att jag börjar göra nåt vettigt istället för att sitta här och hänga.



Grattis på födelsedagen pappa, hade du funnits här hos oss idag så hade du fått en stor tårta av mig. Saknar dig så himla mycket och jag tänker på dig varje dag. Du är saknad och du är älskad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0