Uppdrag tårta

Idag har jag en tårta som ska göras och levereras och sen så har jag även ett uppdrag som tills vidare är en hemlis. Jag vaknade vid tio och kunde inte somna om igen så därför tänkte jag börja med mina projekt redan nu så är jag kanske färdig i god tid för en gångs skull..

Jag längtar väldigt mycket till på fredag för då kommer Ylva hit :) Det har väl blivit så att vi träffas en gång per år men i år vill jag att det ska bli minst två.. Det är inte så mycket som jag saknar med Örebro, men jag saknar mina vänner som jag hade där. På fredag 10.55 ska hon landa i Umeå och stanna till på söndag så vi hinner ju
med en massa bus under dom timmarna :)

Nu måste jag sätta fart med baket !
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0