Suck

Jag vet att jag har haft väldigt dålig uppdatering på sista tiden, men jag ska bättra mig så fort jag får mer tid över. Just nu har jag en del saker som jag ska göra så att bloggen är inte prio 1.

På nyårsafton så var vi hos Anton och Marina i Burträsk och det var mycket trevligt. Vi åt god mat och drack gott och skrattade massor. Vi spelade ett spel (som vi måste köpa) som hette "När då då?" :) Sen vid tolvslaget så skålade vi och gick ut för att kolla på raketerna. Urban kom och hämtade oss vid ett och sen for vi hem och sov (det behövdes verkligen). 

Igår så var vi till Norsjö och hälsade på min lillebror och hans sambo och där spelade vi också spel. Retro hette det och jag och Sarah vann även om Peter och Jonas fuskade :) Så när det gäller spel så kan man inte lita på min lillebror.. haha :) 

Nu ska vi bädda i min bil och sen ska vi fara till Bursiljum och äta middag. 

Hoppas att min kamera kommer snart, det börjar bli tråkigt att inte ha några bilder att visa upp..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0