Sjuk

Har legat hemma i soffan hela veckan, har haft så ont i luftrören (och har det nu också) så jag har inte orkat blogga. Har ju en ny bakblogg nu och dom hade sagt att dom skulle skriva upp den i norran, men det har dom inte gjort. Jo, det har jag ju inte heller berättat.. Jag är med i norran idag, dom var här den 29/12 och gjorde ett bakreportage om mig och det är i tidningen idag :)

Nu ska jag hoppa ner i soffan igen och kolla på värdelösa tvprogram.. det är ju extreme homemakover nu och efter det blir det top model :D

Min nya bakblogg heter nästan samma som min förra, om ni klickar
här så kommer ni direkt till bakbloggen. Behöver förresten hjälp med ett uppdrag som jag har fått, vilken tårtbild ska jag välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0