Kan jag se ut såhär?

Jag ställde nyss en fråga till min kära sambo. Jag frågade "Kan jag se ut såhär?" nån som kan gissa vad jag fick för svar? Jo han sa: "Ja det verkar så" :) Haha, han är så söt ibland (oftast) :)

Nu så har jag gjort mig klar och väntar nu på att Jonas ska bli klar så att vi kan fara till Bursiljum :)
Förresten. igår då vi spelade "när då då" med Urban och Trine så gick det ganska dåligt för vårat lag, efter 5 omgångar så ledde Urban och Trine med 4-1 och då bytte vi lag.. Jag och Trine mot Urban och Jonas och efter fyra omgångar så ledde vi med 3-1 :) Det var väldigt trevligt och jag gör gärna om det.

Nu ska jag tydligen gå ner och titta till pannan..
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0