Jag kan inte sova.

Jag är trött och två minuter senare så är jag pigg och sen är jag trött och sen är jag pigg, sen lägger jag mig ner och då blir det värre i luftrören och då blir jag pigg igen. Kan inte somna men snart så måste jag verkligen tvinga mig själv. Imorgon så ska Sigvard komma hit klockan 11 och då ska han och Jonas skotta av taket där bak och jag ska fara till kiropraktikern vid tolv tiden så jag kan inte sova hur länge som helst imorgon.

Det är inte att sova som är problemet, utan det är att somna som är det svåra och att dessutom veta att världns bästa sambo är ute och kör gör det ju inte precis lättare att somna.. suck.. Hoppas att morgondagen behandling hjälper så att jag kanske kan somna då det är dags att sova.

Har ni inte kollat in min nya bakblogg så tycker jag att ni ska göra det, tryck här så kommer ni direkt dit ;)


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0