Hejsan hoppsan!

Nu är jag tillbaks igen och det med buller och bång (?) :) Jag har haft jobbarhelg och migrän så jag har inte suttit vid datorn dom senaste dagarna. Nu är det bara 12 dagar kvar tills jag fyller 25 år och det är bara 11 dagar kvar tills Ylva kommer hit. Jag har många tårtor som ska göras, mycket som ska planeras och så måste jag komma på allt som behöver köpas så att jag inte måste handla på konsum i burträsk för där vet man inte riktigt vad man får.. Har haft lite otur med vissa varor så jag handlar helst i stan.

Den 10/2 så ska jag baka med barnen på Allégården, men jag vet inte exakt vilka barn som ska vara med men det märker jag ju. Så där har jag ju ännu mer planering och så måste jag skriva listor på vad jag behöver handla (och det måste handlas i Burträsk, haha). Vi ska börja med 4 torsdagar och sen får vi se om det är nån som tycker att det är roligt och vill fortsätta eller om alla tröttnar på mig och vill stanna hemma istället. Har iallafall gjort en lista på saker som vi ska baka och jag tror att det kommer att bli populärt :)

Nu ska jag gå ut med vovven och sen ska jag elda och vänta på Jonas :) Ska åka lite lastbil med han för det var så länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0