Det har varit en lång dag..

Men nu är den slut.. Idag så vaknade vi vid elva eller iallafall där i närheten och sen for vi till stan och gjorde lite ärenden och sen for vi till Norsjö för att gratta lillebror. Då vi for från stan så bestämde vi att vi skulle fara förbi Svansele och hälsa på min faster och då vi kom till Renström så svängde vi in där och sen vet jag inte riktigt vad som hände, vi körde iallafall fel och Kalle hade rätt, vi skulle ha svängt höger över en bro.. Vi kom iallafall nästan till Jörn och då vände vi och for tillbaks och då såg vi att det stod en stor skylt med texten "Vildmarkskamp 11" där vi skulle ha svängt :D Det var bra att Kalle hittade iallafall.. Sen så for vi iallafall till Finnäs och grattade Peter och då vi kom dit så upptäckte vi att vi hade haft lite komunikationsproblem eftersom att jag trodde att Sarah skulle fixa tårtan till Peter och hon trodde att jag skulle fixa den och jag kan inte komma ihåg att hon har bett mig om det (men jag är ju en minitant så jag kan ju ha glömt).

Det kom och gick en massa folk under kvällen och jag fick ett nytt uppdrag som jag hoppas att jag klara av och sen så spelade vi lite spel och så fick jag en massa roliga bilder. Då vi spelade "när då då" så fick vi en fråga om när nån gubbe började odla potatis och så sa jag att det var jättelänge sen och pekade på före 1873 och då säger Jossan: 1873, fanns det ens människor då?! :) Haha, jag skrattade lite åt det faktiskt :D

Nä, nu ska jag lägga mig och sova men jag tänkte bjuda på lite bilder från den här veckan, har ett par mycket söta bilder på Gustav och massa annat :)













Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0