Det går lite trögt här..

Jag erkänner att jag har en väldigt trög vecka i veckan, jag har väl inte sovit så där jättebra och då blir jag seg och så försvinner mitt bloggsug och så blir det inte ens att jag sätter mig vid datorn, men nu kände jag att det var dags för en liten uppdatering.

Igår så slutade jag jobba klockan åtta och då var det bara att snabba sig hem, göra fika, duscha och invänta Lisse som skulle komma vid nio tiden. Hon kom och vi brummade iväg mot Lycksele. Hon skulle tatuera sig i Lycksele och eftersom att jag jobbade före och inte skulle hinna till stan så kom hon hit och då vart det enklast att fara över Botsmark och det gick faktiskt ganska bra för jag läste skyltarna och hon körde :) Då vi kom fram till Lycksele så åt vi mat på frasses och sen for vi och väntade på att tatueraren skulle komma och då klockan vart kvart i ett så började han tatuera och Lisse låg där i tre timmar och det såg INTE skönt ut, så jag är glad att jag bara tittade på.. Hon var duktig och höll ut länge, men efter tre timmar så gick det inte längre, huden ville inte ta emot färgen och då var det inte lönt att fortsätta, så då vände vi hemmåt igen och då vi kom till stan så mötte jag upp Janna och Stefan och så åkte jag med dom hem till mig och så satt vi och drack te och pratade lite och sen snarkade alla utom jag för jag var så övertrött så jag kunde inte somna. Somnade efter tolv och vaknade kvart i tre och sen kunde jag inte somna om förrän några minuter före Janna kom in och frågade efter handdukar och sen var jag vaken till halv nio men sen somnade jag nån timme på soffan. Det var skönt kan jag lova :)

Nu ska jag elda och sen ska jag äta och sen måste vovven ut och röra lite på sig (och jag också för den delen).
Imorron ska jag äntligen träffa Vickis för lite kaffe och surr och sen ska jag jobba övernattning till lördag och dygnspass söndag. Nästa vecka på torsdag blir en tråkig dag för då ska jag till tandläkaren :(

Haha, det blev lite huller om buller i det här inlägget men det är nog för att magen kurrar och fötterna fryser så jag måste skynda mig :D

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0