Bra start på den här veckan

Den här veckan började med ett besök till stan där jag hämtade min kamera som varit borta ett par veckor (på reparation) och sen så gjorde jag lite ärenden och gick på stan men det blev inte så många affärer för min del. Sen så stressade jag hem för att hinna plocka ihop lite saker till kvällens bytarjunta som skulle börja kl 18 (jag kom hem 17.57). Kvällens tema var böcker, tidningar och filmer och jag fick med mig en del saker både dit och hem. Själva syftet med kvällen var att förnya sig utan att slösa massa pengar och jag tycker att jag gjorde många fina fynd. Ulf var där och gjorde reportage som kommer att komma med i mellanbygden och vi fikade massa gott och planerade inför våran loppis den 26 mars.

Jonas är påväg hem nu och jag lovade att jag skulle elda i verkstan så jag måste väl gå ut snart (typ nu) och eftersom att jag har en period nu då jag bara vill skriva hela tiden så lovar jag att jag ska blogga lite mer senare.
Lägger ut två bilder från kvällen, den första är på våran bytarträff och den andra är på mina fynd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0