Bloggtorka..

Jag har inte haft ork till att blogga dom senaste dagarna. Inte för att jag har nåt intressant att skriva om nu heller men men.. Om en liten stund  så ska jag väcka prinsen och sen ska vi fara till Urban och Trine, vi ska äta pizza och spela spel :) Igår så var jag till stan med Anette och medans hon klippte sig pantade jag flaskor, det blev 470 kr så ni kanske kan gissa att jag hade fullt upp. Sen så for vi upp på solbacken och jag gick in på barnens hus och hittade spelet som jag letat efter sen nyårs. Eller letat och letat, jag har väl mer spanat efter det och igår på barnens hus så pratade jag med Evenlina i telefon och då såg Anette spelet och eftersom att det var det sista som fanns där så tvekade jag inte :D haha..




Det var jätteskoj att spela det på nyårs så vi får se om det är lika roligt ikväll, men det tror jag :)


Kommentarer
Postat av: janna

Ja det är din design jag har börjat med nu. Men jag har inte någon klar ide.. Lite störande.. Men jag testar mig fram:D

2011-01-06 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0