Ogillar hunden som inte går härifrån...

Klockan var 22.14 då jag lämnade Moa hemma hos dom och då hade vi städat allt.. Börjar inse att nåt måste ändras.. Antingen måste vi börja lite tidigare eller så måste vi göra nåt mindre komplicerat (eller bara bli mer effektiva), för det går ju inte att barnen kommer hem och lägger sig halv elva då dom har skola dagen efter. Jag måste iallafall säga att Kickan har varit en räddande ängel ikväll, jag vet inte hur jag skulle ha klarat kvällen och inte hon varit där och hjälpt mig och dessutom så har vi typ samma dåliga humor så det var skitkul! Men då vi skulle städa så blev vi lite småbusiga och det slutade med att jag råkade he grädde på hennes tröja och det var verkligen inte meningen (bad om ursäkt typ tusen gånger). Jaja, kvällen var kul men jobbig och barnen gjorde jättefina tårtor och dom var jätteduktiga :)

Jonas ligger och sover nere på soffan, jag försökte väcka han då jag kom hem men det gick inte.. Fick bara "mmmm" till svar och då vet jag att han inte lyssnat och då frågade jag istället om han skulle ligga kvar och sova på soffan resten av natten och då nickade han och så frågade jag om jag skulle hämta hans täcke och då fick jag också en nick till svar så då hörde han minsann vad jag sa :D

Imorron ska jag till sjukgymnasten 10.30 så jag ska försöka he mig isäng snart.. Sita har inte fått gå ut nåt eftersom att det är en hanhund (tror jag) här utanför som gör henne tokig ibland, så jag undrar om vi kommer få sova ostört inatt.. Jag vet inte vems hund det är men den är inte populär just nu (och inte Sita heller).. Han va tillochmed upp på bron för att vi skulle veta att han var där ute och så fort jag öppnade dörren så försvann han, roligt värre..

 Nä, nu säger jag godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0