Jag är KÄR!

Jag fick ju en sån där fin köksassistent av min älskling i födelsedagspresent och idag så var första gången jag testade den och den är ju hur underbar som helst! Jag visste inte att det kunde vara så enkelt att baka bröd.. jag har gjort två sorters bröd idag och nu så fuskade jag lite för det ena var en sån där färdig påse som man bara blandar ihop, jäser och bakar ut typ, men det andra var också enkelt och jag kommer att göra det fler gånger :) Jag älskar min assistent (men jag älskar min sambo ännu mer) :)


Idag så var jag och handlade inför morgondagens "baka med barnen" och jag hoppas verkligen att ingredienserna räcker för annars vet jag inte vad jag gör.. Det kommer att vara nio barn (om alla kommer) så jag ringde efter förstärkning så nu är jag lugn och förväntansfull inför morgondagen istället för skräckslagen som jag var tidigare idag :) Haha, nä jag skoja bara..

Nu tänkte jag ta och vika lite tvätt så att jag får full garderob igen :)

Gokväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0