Hejhej!

Det var ett tag sen jag skrev här sist men helgen har varit tuff och jag har haft mycket att göra. Dessutom så har mina sömnproblem inte blivit bättre, men nu kanske det vänder. Jag har varit hos läkaren idag och jag fick en spruta i ryggen och sen fick jag lite smärtstillande så att min rygg ska bli bättre så att jag kan börja träna (och så att jag får sova bättre). Jag fick några tabletter som dom sa att man kanske skulle må illa av och att jag kanske skulle bli lite vimsig i huvudet, men det enda jag märkte var att jag blev enormt chokladsugen och att det började kittlas i tungan..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och inte skriva eftersom att det har hänt så mycket dom senaste dagarna. Vi kan ju börja med att jag fyllde 25 år i lördags och jag hade en underbar dag och det var många som kom hit och fikade. Jag fick många fina presenter och så var ju Ylva här och det gjorde ganska mycket :) Då jag slutade jobba i fredags så for jag till Umeå och hämtade Ylva på flyget och sen for vi på stan och shoppade och jag hittade ett par jeans och lite annat fint och sen for vi hem till oss och då vi kom hem så var Mathilda och Ebba här för att hämta Evelinas tårtor och det var tur att jag hade gjort tårtorna på morgonen innan jag for till Umeå för annars hade dom fått väta länge.

Helgen gick alldeles för fort och jag längtar redan tillbaks, jag vill fylla 25 år nästa år också :) Jag fick världens bästa present av världens underbaraste sambo också och jag kunde inte sluta le. Jag gick omkring och flinade i flera timmar och jag börjar le så fort jag tänker på alla mina fina presenter :)

Den här fick jag av Jonas :)



Sen så fick jag mycket annat fint, men bäst av allt var att det kom så många som var fikasugna :) Nu ska jag titta klart på "Sofias änglar" och sen ska jag vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0