Att förlora en förälder.

Kvällens ämne i karlavagnen är "Att förlora en förälder" och jag har ringt in, jag vet inte än om jag kommer med i programmet men dom skulle ringa upp ifall det finns plats, men jag tror att det blir fort fullt när det är såna känsliga ämnen och det är nog hur många som helst som ringer in. Jag pratar om min pappa väldigt ofta, jag saknar han varje dag och jag önskar att han hade fått vara kvar här på jorden och se hur det har gått för hans familj. Jag önskar att han hade fått träffa Jonas och Dan och Anette och det är så mycket som jag vill att han ska veta. Att förlora en förälder är aldrig lätt och det spelar ingen roll hur gammal man är, det gör alltid lika ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0