3/2

Den här veckan har gått fort, alldeles för fort och jag hinner inte med. Jag har tusen saker att göra och jag önskar att jag hade minst 4 extra armar men det är nog ganska omöjligt att fixa.. Jag bakar och bakar och bakar och ändå känns det som om det inte kommer att räcka, jag vill ju inte att fikat ska ta slut.. Imorron så har jag ungefär hundra saker som ska hinnas med men det SKA gå! Jag slutar jobba 08.00 och då ska jag göra två tårtor och sen måste jag skynda mig till umeå för jag ska vara på flyget 10.55 och sen så kommer resten av dagen att gå fort och sen är det lördag :D haha, just nu känner jag mig inte så bra på att skriva eftersom att jag är lite stressad.

Börjar jobba 16.30 och före det ska vi en sväng till burträsk och hälsa på Sigvard som fyller 76 år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0