15/2-2011

Igår var det alla hjärtans dag och jag gjorde lövbit och klyftpotatis till min älskade sambo, sen så gjorde jag även muffins med blockchoklad i och dom blev väldigt goda :) Sen så såg vi filmen Marmaduke och sen gick vi och la oss och jag somnade vid halv elva och sov till kvart över åtta idag och sen somnade jag igen vid tio och sov till halv tolv. Jag hade så ont i huvudet så det var därför jag somnade om en liten stund, jag tror att jag behövde göra en lång natt :)

Nu har jag iallafall inte tid att skriva mer här, jag måste göra mig klar för jobbet, börjar 14.30 idag och imorron så har jag mycket att göra.. Kan någon påminna mig om att jag måste handla till "baka med barnen" imorron? Det känns som om jag kommer att glömma bort det och jag måste komma ihåg det eftersom att jag inte kommer hinna handla på torsdag.. Vi ska göra tårtor och då jag sa det till dom som var med förra gången så blev dom överlyckliga, hoppas bara att dom är lika glada på torsdag :)

Nu ska jag göra mig klar, men jag lägger in en bild på filmen vi såg igår :)


Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0