Helg!

Ja nu är helgen här och jag har spottat ut två inlägg som hör till min "utmaning", men här kommer ett inlägg som handlar om lite andra saker. Idag så slutade jag jobba klockan åtta och då for jag hem och satt i soffan i ca 35 minuter och sen for jag på personalmöte och satt där i fyra timmar. Då jag kom hem så la jag mig i soffan och somnade och sov tills Jonas kom hem (17.07) och efter det gjorde jag mat (bullens med bröd, haha) och sen så bytta VI däck på skodan. Jag ville hjälpa till, men Jonas gjorde det mesta. Sen har vi suttit och tittat på tv och nu är det dags att sova igen, jag är så trött och slut och min kropp behöver vila.

Jag fick förresten en väldigt trevlig kommentar idag. Det var hit en flicka med sin mamma och sålde majblommor och jag och Jonas köpte varsin och då berättade jag för mamman att jag ska få provbaka på Dahlgrens bageri och då sa mamman att jag var en förebild för hennes dotter. Dottern hade sagt "när jag blir stor så vill jag bli som Lisa", tror ni att man blir lite rörd då? Jag bakar ju med barnen på torsdagarna och det här var ett av "mina" barn. Jag blir så glad :)

Nu ska jag gå och lägga mig, somnar snart där jag sitter.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0