Halloj!

Nu är det söndag och påsken är snart slut. Jag var ju sjuk hela förra helgen och jag är fortfarande inte helt frisk så den senaste veckan har jag gjort två saker, varit sjuk (vilat) och jobbat. Nu har jag ledigt i åtta dagar så nu ska jag passa på att göra massor med saker! Jag ska först och främst BAKA! Jag har inte bakat sen förra onsdagen (om man inte räknar med chokladbollarna jag gjorde i fredags).

Sitter och kollar på olika baksidor och det är så farligt för det  KLIAR i mina fingrar! Jag vill också vara så där duktig, men jag antar att dom har blivit duktiga av att dom har gjort det ett par gånger och tränat lite :) Jag ska göra min första sp (sugar paste) tårta imorgon och det kommer att bli spännande, tungan kommer att hänga utanför typ hela tiden..

Nu ska jag kolla om Sigvard är kaffesugen! ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0