Godnatt

Nu har jag gjort klart det jag skulle göra så nu tänkte jag säga godnatt. Jag har en hals som gör ont men jag är så trött så jag kommer nog att sova som en stock iallafall. Har gjort cake balls och kladdkaka ikväll, jag ska ju fara med min bil till gummiverkstan imorron/idag och då tänkte jag ha med mig lite fika (det brukar uppskattas).

Idag så fick jag min tårtbild med posten, det hade alltså tagit 14 dagar att skicka den med  post från Luleå till bygdeträsk.. Jag hade ju behövt den då jag var i Örebro men förhoppningsvis kommer Ylva och Oscar hit och hälsar på nån gång (inom ett år) för då kan jag ju göra den då. :)

Just ja, vi gjorde vår och tog fram cyklarna och så tog vi en liten cykeltur med Sita, hon kan bara springa på vänstra sidan om mig så jag var på fel sida då jag cyklade men jag tror att det ska gå bra det också. Snön försvinner fort och solen värmer mer och mer, jag gillar våren!

Nu ska jag snarka ikapp med mina älsklingar!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0