Dag 6

Nu är jag på G så då är det lika bra att skriva ett inlägg till, väntar fortfarande på Sigvard.. :)

Favoritidrott


Jag har testat lite olika idrotter och det som jag gillar allra bäst är volleyboll. Volleyboll måste vara den bästa sporten som finns. Jag tränade volleyboll ett par år, men då jag flyttade till Örebro så slutade jag och nu känns det för sent för att börja om igen, men jag spelar gärna beachvolley på sommrarna. Många av mina bästa minnen är nog från min tid som volleybollspelare. Jag kommer ihåg då jag var 18 år och spelade USM i Katrineholm. Jag var väl inte så himla duktig på volleyboll, men jag älskade det och eftersom att jag var så lång så fick jag ofta vara där fram och blocka. Shit så roligt vi hade det. Jag tycker att volleyboll är den bästa sporten för att det är så lätt att vara ett lag, ingen är utanför och alla behövs för att spelet ska fungera.

Haha, jag kanske tjatar lite men volleyboll är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0