Dag 5

Jag fortsätter med utmaningen även om jag ligger lite efter, men det går nog bra ändå :)

Favoritsaker

Jag har ganska många favoritsaker tror jag. Men mina absoluta favoriter är inga saker för det är Jonas och Sita men dom räknas till "favoritsaker" iallafall för dom är det bästa jag har :) Sen så har jag även min favorit i köket, min fina underbara födelsedagspresent som jag kanske inte har använt så himla mycket hittills, men den är hur underbar som helt och den underlättar min bakning otroligt mycket.




Sen så har jag ju min bil, den är också en favorit (även om jag oftast kör Jonas bil). Jag har så mycket saker så det är lite svårt att ha några "favoriter" eftersom att jag gillar det mesta :) Jag började tänka på saker som jag använder varje dag för då borde det ju vara en "favoritsak" men då blev  det ju skitsvårt.. Ni får nöja er med assistenten, min bil och mina två älsklingar här hemma, det är mina favoritsaker just nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0