Dag 4

Målet med min träning/därför tränar jag

Jag har ju som jag skrev i ett tidigare inlägg haft en paus på ca 2 år och jag känner verkligen hur orkeslös min kropp blivit under den tiden, jag har dessutom blivit mer lat än vad jag var förut. Målet med min träning är att få bort min onda rygg, skjugymnasten säger att det är läääänge kvar innan min rygg blir helt bra och jag måste röra på mig och träna mina få muskler som jag har för att det ska bli nån förbättring. Jag vill ha en frisk rygg så att jag kan njuta av vad livet har att ge. Jag tror att det svåra är att komma igång med träningen och nu har jag haft ett par lata dagar pga min örebroresa och att jag nu blivit förkyld, men så fort jag kan gå en lång promenad utan att få andnöd så ska jag göra det och jag ska dessutom på vattengympan nästa vecka (och massa annat också). Jag försöker röra mig litegrann varje dag och den här gången ska jag inte ge upp. Jag SKA få en bra rygg som inte gör ont så fort jag gör nåt ansträngande.

Förstår ni nu varför jag tränar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0