Dag 1

Vad bjuder jag på för mat?

Jag älskar att bjuda familj, vänner och grannar på mat och det som jag gillar mest av allt är att göra efterrätten. Den godaste efterrätten som jag någonsin har gjort var nog jappmousse, den var ljuvligt god och den kommer jag att bjuda på fler gånger. Men nu var ju frågan vad bjuder jag på för mat och på den frågan så svarar jag: blandat. Jag gör gärna nåt som är enkelt men samtidigt väldigt gott och två av mina favoriter att bjuda på är köttfärslimpa (med olika fyllningar) och kycklingpaj ( men inte tillsammans, haha).

Tänkte slänga in en bild på min köttfärslimpa för att dryga ut inlägget lite så här kommer den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0