Besviken.

Den 28/3 så vann jag en auktion på tradera, en tårtbild som jag skulle ha med mig till Ylva. Dagarna gick och ingen tårtbild kom och nu har det gått mer än två veckor sen hon skickade den (om hon nu har skickat den). Gick in på användarens sida och såg att hon har tagit bort alla sina auktioner och det är 4 stycken som har skrivit att dom inte heller fått sina tårtbilder och då har hon svarat "Jag kan inte ansvara för postens slarv", men om det nu är posten som har slarvat så borde hon väl ändå kunna svara på mail då man skickar och frågar vilket datum som hon skickade tårtbilden? Jag har skickat två mail men hon svarar inte så nu har jag "anmält" till tradera att jag inte fått det jag har betalat för och det gäller visserligen bara 48 kr, men rätt ska vara rätt.

Sitter och väntar på att klockan ska närma sig sju för då kommer en från Söderby och ska hämta mig för vi ska på plasket (vattengympan) ikväll, det är bara några gånger kvar nu så jag måste passa på. Jag är ledig imorron så jag funderar på om jag ska baka lite matbröd eller rulltårta.

Har förresten tänkt prova göra en av alla dessa utmaningarna som cirkulerar på bloggarna nu. Man får ett ämne att skriva om varje dag så vi får ju se hur det går (med tanke på min låga uppdatering senaste veckorna så ser det inte lovande ut). Mer om listan lite senare, nu ska jag packa badkläder.

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0