Återkommer den 11/4

NU så är allt färdigt för avresa (tror jag), det enda som inte är packat är den tårtbild som jag hade beställt och som inte kommit än. Hur fasiken kan det ta mer än 8 dagar att skicka ett brev från Luleå till Bygdeträsk? Jag kan inte fatta varför det tar så lång tid, nu har jag ju ingen tårtbild till Ylvas tårta och jag tyckte att jag beställde den i god tid men icke det.. suck..
Från början så sa jag att min resväska kommer att vara ganska tom eftersom att jag inte behöver så mycket kläder och sånt med mig men som vanligt så blev det inte så. Min väska är ganska full för jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig på lördag och vad jag ska lämna hemma så det blev så att jag packade ner typ hela min garderob (varför blir det alltid så?). Jag ska på Ikea också men det får nog plats det också. Jonas har farit och jobbat och det känns tråkigt att behöva vara borta från han och Sita så länge (ja, fyra dagar är länge), men det kanske är bra att vara borta ifrån varann ibland :)

Nu ska jag duscha och sen måste jag börja kolla igenom vad jag har glömt och inte. Kan någon påminna mig om att min kamera ligger i köksfönstret på laddning?


Hoppas att alla får en underbar helg och så ses vi på måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0