Träningsvärk ?

Tänkte skriva lite här i bloggen för att påminna mig själv så att jag inte glömmer allt som ska göras.. Imorron så ska jag jobba övernattning så innan dess ska jag försöka tvätta och vika lite kläder och sen så tänkte jag ta en promenad. Har varit på vattengympa ikväll så vi får se hur min kropp känner sig imorron. När jag slutar på fredagmorgon så ska jag bara hem och byta kläder och sen ska jag fara och lämna bilen på gummiverkstan i Buträsk och medans dom pillar på den ska jag gå runt sundet så slår jag två flugor i en smäll :) Jag är mest rädd att glömma bort att lämna bilen på gummiverkstan..

Nu ska jag tittar på idol, spelade in det medans jag var på vattengympan så att jag inte skulle missa nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0