Trött och seg

När jag kom hem från jobbet imorse så försökte jag väcka Jonas som hade somnat på soffan, men det gick inte så då tittade jag klart på "Ullared" och försökte väcka han lite till och sen gick jag och la mig i sängen och sov i en dryg timme och det var underbart skönt. Nu så har jag ringt till mamma och bjudit in mig själv på middag, det blir hemmagjord pölsa och eftersom att den mamma gör är så god så ringde jag och sa att en liten fågel (typ 194 cm lång), hade viskat till en annan liten fågel som sen viskade till mig att det var pölsa så jag ville komma och hälsa på i eftermiddag :) Hihi, jag kan vara så busig ibland..


Nu ska jag göra nåt vettigare än att sitta här och sen ska jag duscha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0