Torsdag - Nytt knep

Sita började småskälla lite imorse och jag förstod genast vad det var för jag hörde det också, det var nån som smällde i källardörren.. Det tog ungefär två sekunder innan jag kom på att det var dom som skulle byta vattenmätaren så jag sa till sita att vara tyst och fortsätta sova, men hon ville inte riktigt lyssna på mig, så då startade jag tvn och skruvade upp ljudet litegrann och hon slutade skälla och började snarka istället. Sen så kom sigvard och spolade av bilen vid halv elva och det hörde vi aldrig (men vi var vakna). Så hädanefter så ska jag starta tvn varje gång hon börjar småskälla för att hon hör nåt..

Nu så måste jag tvärfara till stan en sväng och sen så ska jag jobba ikväll :) Ska fara så fort jag fått ett samtal från stan, håller på och jagar en bh som aldrig vill komma fram.. Haha :)

Vi ser ju om jag hinner skriva nåt mer senare. Har förresten ingen träningsvärk alls idag, men det kommer väl imorgon? Nä, nu ska jag sluta svamla och börja fixa med det som ska fixas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0