Som vanligt?

Jag skulle ju bara sticka "lite" och bara se på idol.. Jo tjena.. Som vanligt så är klockan mycket och jag har inte ens hunnit elda än.. Jonas skickade ett sms tidigare ikväll och skrev "du får elda om du vill", men jag känner att jag MÅSTE elda innan jag lägger mig eftersom att det är 14,8 grader i köket just nu.. Annars kommer jag aldrig att vilja stiga upp imorron.

Fastnade med min stickning, vill att halsduken ska bli klar snart för den verkar bli superskön! Nu ska jag sticka ett par varv till och sen ska jag gå ner och elda och sen ska jag gå upp och lägga mig och sova, längtar som fasen till sängen nu och jag vet att det kommer att vara varmt på min plats eftersom att det ligger en liten Sita där nu..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0