Redan fredag ?

Hur kommer det sig att tiden springer iväg så fort som den gör? Det var ju nyss måndag och nu är det redan fredag.. Igår så åkte jag med Jonas in till stan då han skulle börja jobba och sen så gick jag på stan och gjorde lite ärenden och sen så träffade jag Sarah och Mathilda för att fira att Sarah hade klarat körkortsteorin. Innan vi for från stan så gick vi in på Bik bok och där gjorde jag ett fynd! Jag köpte två stickade koftor som från början hade kostat 1198 (tillsammans) och jag betalade 99 kr FÖR BÅDA! Jag ska försöka ta lite bilder på dom sen :)

Sen så åt jag fiskgratäng hos mamma och jag måste säga att den är godare än godis! Sen så gick jag ut på promenad med en kompis och sen så for jag tillbaks till mamma och väntade på att Jonas skulle ringa och säga att han var nära så att jag kunde fara mot volvo, sen hoppade jag på och vi for och lastade upp utanför bureå. Sen så for vi hem och jag somnade och har sovit som en stock (till ungefär nio). Inatt då vi kom hem så upptäckte vi att Sitas sår har blivit mycket värre så jag var tvungen att passa telefontiden hos veterinären (annars hade jag nog sovit än).. Iallafall så sa dom att Sita skulle ha på sig en krage och jag skulle tvätta såret med vatten.

Nu så ska jag fixa lite här hemma och sen ska jag till Burträsk och kolla om det finns nån krage nånstans och sen är det hem igen och jag tror att jag ska baka lite då, det är flera veckor sen sist jag bakade så det är nog på tiden :)


Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0