Ovanligt?

Att jag är vaken den här tiden på dygnet menar jag :) Ligger i sängen och väntar på att datorn ska uppdatera lite saker på telefonen, men eftersom att jag är världens mest  otekniska människa så tar det ett tag innan jag fattar vad det är som händer.. Idag har vi hunnit göra mycket och dagen började med att jag la mig och sov ett par timmar, efter ca 40 minuter så ringde hemtelefonen och eftersom att inte Jonas svarade så blev det jag som gjorde det och eftersom att jag halvsov så blev det som det blev. Det var sigvard som ringde och frågade nåt, men jag kommer inte ihåg vad.. Eller jo, han frågade om vi sov och då sa jag nej och så frågade han vad vi gjorde och då sa jag att vi vilade, hahaha! Sen så bjöd jag ner han på kaffe och så sa jag till Jonas att han skulle gå ner och göra kaffe och sen somnade jag om jag sov i en och en halv timme och då hade Sigvard varit här och hunnit hem igen. Sen så for vi till Urbans och babblade lite och sen blev det Allégården och där röstade vi och sen spelade vi lite fotboll (tjejerna mot killarna och ni kanske kan gissa vilka som vann?) och i mitt lag så var det Alicia, Julia, Moa och Jennifer och jag och i killarnas lag så var det Jonas, urban, André och Sander och vi vann med 12-3 :)

Sen blev det middag i Bursiljum och veckohandling i stan och sen så for vi hem och tittade på valvakan och jag vek kläder under tiden.. Nu ska vi sova film och ikväll blir det "Tjorven och Båtsman"


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0