Myskväll med mig själv och hunden :)

Det blev ingen promenad ikväll. For på coop och handlade det som behövdes och sen for jag hem till vovve & prinsen :) Nu har jag suttit och myst framför tvn nere, Jonas sover sen länge och Sita ligger och snarkar på mattan. Ska se klart filmen på 6:an (speed 2) och sen ska jag SOVA! Det har varit full rulle heeela dagen så jag tycker att jag förtjänar lite vila nu.

Varje kväll brukar vi starta en film som vi sover till och just nu så är det "Göta kanal" som sitter i, men jag ska vara busig och byta film. Tror faktiskt att jag ska starta en film som jag VILL se. Får se om det blir någon av dom här två eller om min beslutsångest gör det svårt för mig ;)






Jag tror nästan att det blir film Nr 2, det är en av mina absoluta favoriter så jag ska nog passa på att se den då det bara är jag som tittar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0