Mörkrädd.NU

Ikväll har jag varit hos Ida på syjunta och sen när jag skulle hem så tänkte jag gå och tackade nej till erbjudanden om skjuts av dom andra, men tror ni att jag hann långt innan jag ändrade mig? Nej. Pratade i telefonen med Pelle och hade jag inte gjort det så hade jag nog dött ungefär hundra gånger.. Jag hade reflexväst och pannlampa men där det inte fanns gatlysen så var det vääldigt svart trots min lampa. När jag kom till det absolut mörkaste stället så bröts samtalet och så hörde jag massa ylanden, men jag har bestämt mig för att det var en hund :) Kom mig hem iallafall och nu så ska jag sticka lite och titta på hur det går i idol :) Sen ska jag sova så att jag tar mig upp i tid imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0