Måndag - Sita är söt

Sita är alltid söt, men idag försöker hon vara extra gullig, varför? Jo jag har ju bakat bullar.. Hon är väldigt nära mig hela tiden och tittar på mig med stoora ögon och så fort jag går in i köket så är hon en halv milimeter bakom min rumpa.. Sigvard var nyss här och fikade lite och tvättade bilen och nu skulle han gå hem och hämta en säck. Han ska "låna" lite löv till sina rosor, men jag sa att han fick behålla dom :)

Jag hade tänkt fara på vattengympa ikväll, men jag fick en inbjudan till Ida ikväll så jag ska fara dit istället. Men det är alltså syjunta och jag har inget att sy så jag vet inte vad jag ska göra. Jag har länge pratat om att skaffa mig ett broderi, men jag vet inte vart man hittar nåt som inte kostar skjortan och som jag kanske klarar av :)

Idag ska jag ringa en del samtal, hänga tvätt och tvätta mera och sen ska jag duscha och vara på vårdcentralen 16.00 så jag måste nog sätta igång nu så att det inte blir så stressigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0