Hej hopp!

Det var ett tag sen jag bloggade sist, men jag har inte suttit vid datorn sen typ i fredags så det är därför. Lördagen var jättekul och jag hoppas det blir fler gånger (pik till Trine). Idag så fick jag upp värsta städ-ilet någonsin (och att det kommer den här tiden på dygnet förvånar mig mest), så jag tänkte att jag börjar i hallen och röjer lite där, där står det kvar massvis av saker sen det var loppis på Allégården (i JULI) så det är dags att plocka bort det nu.. Förvara tills det är dags för nästa loppis..

Sita ligger och snarkar nu, det gjorde hon inte klockan fyra i morse.. Då hoppade hon upp i sängen och ställde sig på min mage och skällde lite och då jag yrvaket frågade hon om hon ville gå ut så flög hon väg mot trappen som en raket.. Mycket riktigt så var det lite panik så då var det ju bra att hon lyckades väcka mig :)
Nu ska jag sätta fart så att det blir gjort nåt idag, kände även för att baka nåt smarrigt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0