Hallå ?

Är det nån som är vaken?
Ja, jag vet att jag är en nattuggla, men jag kan inte sova än. Jag har ett par saker som jag måste göra först, typ elda, byta i tvättmaskin, städa klart och pussa Sita :)

Har tittat på idol ikväll och jag har börjat fundera på en sak.. Är det jag som är glömsk eller är medelåldern på deltagarna som tagit sig till fredagsfinalen ovanligt hög? 29, 29, 31, 47, 23, 20, 23 och 21 (dom som hittils gått vidare), asså inte för att det är nåt dåligt, men visst brukar det vara många finalister under 20 år ? Tycker att Gier är hur bra som helst och Minnah är också väldigt bra. Nä, nu ska jag sluta babbla och sätta igång med arbetet här hemma. Tror att jag har ändrat min lite, jag ska nog inte städa så mycket, men elda, pussa sita och byta i tvättmaskin måste jag göra :)

Lämnade in min kamera för reparation den 21/9 och nu har jag fått ett sms om att den har kommit fram till serviceverkstan så jag hoppas att det går fort att laga det som ska lagas så att den kommer tillbaks snart, vill ju fota massor nu då hösten är här (färgerna är så vackra just precis nu).

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0